Ranking uczestników

AGENT: WELLINGTON

Miejsce 1.: ALLAN (Wielki Zwycięzca)
Miejsce 2.: LET IT BREATHE („Wielki Przegrany”)
Miejsce 3.: ANGELA (wyeliminowana na Etapie 10)
Miejsce 4.: MARCELINA (wyeliminowana na Etapie 9)
Miejsce 5.: JOANNA (wyeliminowana na Etapie 8)
Miejsce 6.: ANASTASIA (wyeliminowana na Etapie 7)
Miejsce 7.: UPARTA (wyeliminowana na Etapie 6)
Miejsce 8.: NANA (wyeliminowana na Etapie 5)
Miejsce 9.: HATE YOU (wyeliminowany na Etapie 4)
Miejsce 10.: JULCIA (wyeliminowana na Etapie 3)
Miejsce 11.: CHARLOTTE (wyeliminowana na Etapie 2 – nie przystąpiła do Testu na czas na Etapie 2)
Miejsce 12.: DEMET (wyeliminowana na Etapie 1)
Miejsce 13.: SPIER#ALAJ (wyrzucony z gry – nie przystąpił do Testu na Etapie 1)

1 maja 2020

Etap 1: Zadanie dodatkowe „Walka o złoty immunitet”

Siedmiu najlepszych uczestników w quizie (pod względem ilości dobrych odpowiedzi, a w przypadku remisów także czasu) weźmie udział w rundzie dodatkowej, w której do wygrania jest złoty immunitet oraz inne nagrody. Są to (w kolejności od najlepszego):
  1. LetItBreathe
  2. Joanna
  3. Wellington
  4. Anastasia
  5. Allan
  6. Marcelina
  7. Angela
Wśród nich mogłaby być Demet, ale zrezygnowała z udziału w tej rundzie, zatem jej miejsce zajęła osoba, która zajęła ósme miejsce w zadaniu „Quiz” – Angela.



ZASADY ZADANIA DODATKOWEGO:
  • Zadanie polega na udziale w grze planszowej, w której celem jest wyeliminowanie innych graczy. Osoba, która pozostanie jako jedyna w grze, otrzyma złoty immunitet.
  • Uczestnicy po kolei (od najlepszego w quizie do najsłabszego) losują liczbę pól (oczka), o którą się poruszą (1–6). Kierunek ruchu jest dowolnie wybierany przez gracza.
    • Koło i kolory na nim będą odpowiednikiem kostki do gry. Przyjmujemy następujące oznaczenie:

      1 oczko – zielony;
      2 oczka – pomarańczowy;
      3 oczka – fioletowy;
      4 oczka – żółty;
      5 oczek – niebieski;
      6 oczek – czerwony.
  • Przed każdą turą zostanie graczom zadany wyraz z lukami (wraz z kategorią słowa), który należy odgadnąć. Osoba, która zrobi to najszybciej, otrzyma tzw. strzałę, służącą do eliminowania innych uczestników.
  • Uczestnik może użyć strzał po wykonaniu ruchu i po przyjęciu efektu, jaki daje dywan lub przedmiot specjalny – musi to wtedy oczywiście zakomunikować. Sposobów korzystania z nich jest kilka i każdy ma inny koszt:
    • 1 strzała – należy się znaleźć na jednym polu z innym graczem, wtedy można odebrać mu 1 życie poprzez wygraną w walce na poduchy;
    • 2 strzały – należy się znaleźć na jednym polu z innym graczem, wtedy można odebrać mu 1 życie poprzez wygraną lub remis w walce na poduchy;
    • 3 strzały – należy się znaleźć na jednym polu z innym graczem, wtedy od razu można odebrać mu 1 życie;
    • 5 strzał – można odebrać 1 życie innemu graczowi bez konieczności znalezienia się z nim na tym samym polu.
  • Każdy uczestnik zaczyna grę z 2 życiami.
  • Na planszy znajdują się bonusowe pola – wielorazowe (dywany) i jednorazowe (przedmioty na dywanach).
    • DYWANY:
      zielone:

      1 lub 2 oczka – bukiet ślubny do puli;
      3 lub 4 oczka – 1 strzała;
      5 lub 6 oczek – dodatkowy ruch;

      pomarańczowe:
      1 lub 2 oczka – utrata 2 strzał;
      3 lub 4 oczka – 1 życie;
      5 lub 6 oczek – odebranie komuś 1 strzały;

      czerwone:
      1 lub 2 oczka – utrata 1 życia;
      3 lub 4 oczka – utrata kolejki, nie można wtedy też przez całą kolejkę odpowiadać;
      5 lub 6 oczek – koszt ataku z odległości obniżony o 2 strzały przez 3 kolejki.

      niebieski:
      1 oczko – jeśli zdobyłeś/aś w tym zadaniu puzzla, przekaż go innemu, dowolnie wybranemu graczowi;
      2 oczka – przez dwie kolejki poruszasz się tylko o 1 do przodu;
      3 oczka – przez 2 kolejki każdy atak jest dla Ciebie droższy o 1 strzałę;
      4 oczka – teleportuj się na dowolnie wybrane pole;
      5 oczek – otrzymujesz 2 życia;
      6 oczek – otrzymujesz 2 strzały.

    • PRZEDMIOTY NA DYWANACH (w tym wypadku nie będziecie wiedzieli, co się kryje za konkretnym przedmiotem):

       ♦ zdobywasz puzzel #6;
       ♦ zdobywasz puzzel #8;
       ♦ wyeliminuj dowolnego uczestnika;
       ♦ wybór: możesz wziąć 2 jokery w zamian za opuszczenie planszy
       ♦ wybór: albo tracisz 1 życie, albo z puli zostanie zabrane 12 bukietów ślubnych i 3 świece;
       ♦ zostajesz z 1 życiem;
       ♦ tracisz wszystkie strzały;
       ♦ przyznaj 1 dodatkowe życie innemu, dowolnie wybranemu graczowi.

Termin wykonania zadania jeszcze ustalimy, jednak chciałbym, żebyście zrobili je możliwe najszybciej.